Астрологията често предлага различни прозрения за потенциалните силни и слаби страни на всеки зодиакален знак. Освен любовната съвместимост, мнозина са любопитни относно кариерата си. Някои зодии могат веднага да разберат кой вид дейност им подхожда.

Нашата селекция включва тези, които са по-добри в управлението на бизнес от останалите - представителите на тези съзвездия имат предприемачество в кръвта си.

Телец

Телците са известни като практични, надеждни и упорити. Имат търпение и способност да работят дълго време за постигане на цел. В бизнеса това се изразява в желанието им за стабилност и желание за постепенно, но уверено развитие. Пример за успешен Телец е Марк Зукърбърг.

Лъв

Лъвовете имат естествено лидерство, креативност и организационни умения. Те имат желание да бъдат център на внимание и желание за успех. Лъвовете често избират ролята на лидер и успешно управляват екипа. Пример за виден представител на този знак е Дженифър Лопес, която е не само талантлива изпълнителка, но и успешна бизнесдама: тя управлява собствен кубински ресторант, постоянно ходи на промоционални турнета и развива козметичната марка JLO Beauty. Истински мотиватор - Лъвовете трябва да вземат под внимание нейната история.

Скорпион

Скорпионите се отличават с решителност, необичайно стратегическо мислене и страстно отношение към своите дела. Те могат да бъдат много фокусирани върху постигането на целите си и няма да отстъпят пред трудностите. Бил Гейтс е един от най-известните Скорпиони в света на бизнеса.

Козирог

Козирозите са известни със своята амбиция, дисциплина и трудолюбие. Те се стремят да постигнат високи резултати и са готови да работят упорито за своите амбиции. Те знаят цената на парите и личното време, благодарение на което имат добър баланс в живота. Джеф Безос, основател на Amazon.com, е един от най-успешните бизнесмени от зодия Козирог.

Водолей

Водолеите са ценени заради своето нестандартно мислене - те често са новатори в своите области. Представителите на знаците често са склонни да гледат на света широко и да намират нетрадиционни решения на проблемите. Един от най-популярните примери е Опра Уинфри, която не само създаде едно от най-успешните телевизионни предавания на всички времена, но и успя да управлява огромен медиен бизнес.